Home » Reypenaer | SEO-plan om de website en organische positie te optimaliseren
Home »
SEO-plan om de website en organische positie te optimaliseren
Over Reypenaer
Opa Piet begon in 1936 met het verhandelen van kaas, eigenlijk als ruilmiddel voor boodschappen. Hij leverde deze destijds aan de boeren in de omgeving van Woerden en werd in kaas betaald. Kaas werd in de loop van de tijd steeds belangrijker. Zoon Jan nam het bedrijf in 1946/47 over en wijdde zich volledig aan het rijpen van kaas. Het bedrijf ontwikkelde zich langzaam maar gestaag. De kaas werd in Nederland steeds meer gewaardeerd. In 1975 presenteerde de derde generatie zich met dochter Riet, zoon Jan en sinds 1995 zoon Rien. Vanaf 2019 presenteerde zich ook de vierde generatie met Jan, zoon van Rien en vanaf 2020 met Huug, zoon van Riet.
In hun historische kaaspakhuis worden de kazen langzaam en langdurig gerijpt in een bijzonder microklimaat. Met stenen muren, houten vloeren en balken, met luiken, zowel binnen als buiten het kaaspakhuis.
SEO plan
Voor Reypenaer hebben we een compleet SEO plan gemaakt om de website en organische positie in Google voor Reypenaer te verbeteren op basis van techniek, inhoud en autoriteit.