Ontdek Costa Rica, Cuba, Elba en Pakostane
Over Mambo Reizen
Mambo biedt jou de mogelijkheid om de reizen van je persoonlijke ’travel wishlist’ af te vinken. Of je nu begint met een bestemming dicht bij huis, aan je eerste backpackavontuur begint of al een ervaren wereldreiziger bent. Zij hebben de kennis, ervaring en het aanbod om je elke keer weer een onvergetelijke reiservaring te bezorgen.
Mambo is al bijna 25 jaar dé specialist in avontuurlijke vakanties, gemaakt voor en door reizigers tussen de 18 en 39 jaar. Bij Mambo zit het reizen in het bloed. Het is hun levensstijl en die delen ze graag met jou.
Zij geloven dat reizen een avontuur moet zijn. Een manier om de wereld te ontdekken. En jezelf. Om nieuwe mensen te leren kennen, zowel locals als reisgenoten. Met wie je reiservaringen deelt en onvergetelijke herinneringen creëert. Reizen wordt zo de tijd van je leven.
YouTube ads en Social ads
Binnen deze campagne testte Nathan de Vries (influencer) de reizen van Mambo en ging naar Costa Rica, Cuba, Elba en Pakostane om het Mambo gevoel te ervaren en of deze reizen geschikt zijn voor de doelgroep. Hun reizen nemen je mee van de gebaande paden. In het Nederlands betekent dit “Van Het Padje”.
We combineerden onze sociale inspanningen met een YouTube ads strategie. De sociale campagnes zijn geactiveerd met als doel het creëren van awareness, en het genereren van website traffic en conversies.