Home » Diversion – Praten Werkt | Bewustwording creëren om te praten over financiële risico’s gerelateerd aan werk
Home »
Bewustwording creëren om te praten over financiële risico’s gerelateerd aan werk
Over Diversion
Diversion is een bureau voor sociale innovatie. Zij ontwikkelen concrete oplossingen voor complexe maatschappelijke vraagstukken. Met hun programma’s helpen ze organisaties in de publieke en private sector om in te spelen op de voortdurende veranderingen in de samenleving en zo hun maatschappelijke impact te vergroten. Ook pionieren ze met eigen initiatieven die bijdragen aan een betere toekomst.
Ze geloven in een open samenleving waar iedereen aan mee kan doen. De vrijheid om over het eigen leven te beslissen, toegang tot de arbeidsmarkt en gezondheidszorg lijken verworvenheden, maar gelden niet voor iedereen. Daarnaast verandert de wereld razendsnel. Als niet iedereen gebruik kan maken van de kansen die transities bieden, komt de vrije samenleving verder onder druk te staan. Mensen en organisaties weerbaar en wendbaar maken is dan ook de kern van sociale innovatie.
Facebook ads and Instagram ads
Voor Diversion hebben we de naamsbekendheidscampagne ‘Praten Werkt’ opgezet, gericht op bewustwording voor het praten over financiële risico’s van werk. Vooral voor vrouwen.
Of je werkt of niet werkt, is je eigen, vrije keuze. Toch is het belangrijk om te weten wat de financiële risico’s van uw keuze zijn. En om met mensen om je heen over werk te praten, vooral als je misschien wilt werken en ondersteuning uit je omgeving belangrijk voor je is.
We gebruiken zowel Facebook-advertenties als Instagram-advertenties om de juiste doelgroepen te bereiken en verhalen te delen over hoe anderen dit hebben aangepakt, wat vrouwen absoluut moeten weten over geld en hoe vrouwen het belangrijke gesprek over werk kunnen voeren met hun partner, familie of vrienden.
Klant
Diversion / Kiezen voor Werk (Nederland)
Startdatum
1 December 2021