Home » Back to Black Coffee | Visuele contentstrategie

Back to Black Coffee

Back_to_Black_Digital_Movers

Over Back to Black Coffee

Back to Black is een Amsterdamse koffiebranderij, bakkerij, trainingsruimte en heeft twee van de leukste koffiebars van de stad.

Zij selecteren zorgvuldig de koffiebonenimporteurs van onze koffie. Hun importeurs stimuleren boeren op verschillende manieren om duurzamer en beter te werken, bijvoorbeeld door hogere prijzen te bieden voor beter geproduceerde koffie of door ze ter plaatse te adviseren over het telen, verwerken en bewaren van de koffie.

Zij vinden het erg belangrijk om alle schakels in het proces, van koffiebes tot kopje koffie, zo transparant mogelijk te maken, zodat de consument alle informatie over de koffie kan krijgen. Dit is volgens hen een belangrijke stap op weg naar een meer duurzame koffieproductie.

Visuele contentstrategie

We hebben de visuele contentstrategie voor Back to Black Coffee gecreëerd.

Klant

Back to Black Coffee (Nederland)

Start datum

19 februari, 2016

Back_To_Black_Coffee_Digital_Movers_3
Back_To_Black_Coffee_Digital_Movers_4
Mathias_Digital_Movers

Will your successful case be here soon?

Ready to discover how we can move your business into digital growth with SEO, Google ads or social ads? Get in touch! We would love to help you.

+31 (0)30 22 72 922info@klikdigital.nlGrab a coffee