Verhogen van aantal sample orders in de VS
Over AkzoNobel
AkzoNobel heeft een passie voor verf. Zij zijn experts in het trotse ambacht van het maken van verven en coatings, en zetten de norm in kleur en bescherming sinds 1792. Zij hebben een portfolio van wereldklasse merken – waaronder Dulux, International, Sikkens, en Interpon – en worden vertrouwd door klanten over de hele wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, ze zijn actief in meer dan 150 landen en hebben ongeveer 34.500 getalenteerde mensen in dienst die gepassioneerd zijn over het leveren van de hoogwaardige producten en diensten die onze klanten verwachten.
Ze streven naar duurzaamheid, zowel in hun bedrijf als met hun People. Planet. Paint. benadering. Het gaat om gezamenlijke innovatie en het verleggen van grenzen. Daarom hebben ze zich vast voorgenomen om de CO2-uitstoot in hun hele waardeketen te verminderen, wat door SBTi is gevalideerd.
Google search ads en LinkedIn ads
Wij hebben de taak om leads te genereren voor de Amerikaanse markt in de wereld van architectuur. We doen dit door het aansturen van hun Google search ads campagnes en LinkedIn campagnes. Doormiddel van slimme automatiseringen en marketing automation is het mogelijk geworden om koude klanten te converteren naar klanten.
Het toepassen van databases als audience match lists zorgt ervoor dat we in staat zijn om betere en gerichtere campagnes te voeren.
Klant
AkzoNobel (United States)