Digital Movers groeit snel en dat zou niet mogelijk zijn zonder één van onze belangrijkste partners met wie we regelmatig samenwerken: De Wolven. We zijn erg trots op en dankbaar voor deze samenwerking, dus hoog tijd om jullie kennis te laten maken met het gezicht achter het bedrijf en de drijvende kracht van De Wolven: Leonne.
Vertel ons wie je bent!
Ik ben Leonne van de Ven, directeur van De Wolven.
“We werken voor bedrijven die een verhaal te vertellen hebben: met name in de duurzaamheid, zorg, kunst & cultuur, onderwijs en wetenschap. En bedrijven met een maatschappelijke betekenis.”
Wij gaan hart voor wat jou aan het hart gaat
“Door onze samenwerking verhogen we het succes van campagnes, soms met een stijging van 40% in website bezoek of downloads.”
Jarenlange succesvolle samenwerking vanuit expertise en inhoud
De Wolven en Digital Movers werken al lang en zeer succesvol samen. We vullen elkaar aan, in de funnel!
Door onze samenwerking verhogen we het succes van campagnes, soms met een stijging van 40% in website bezoek of downloads. We zijn beide organisaties die werken vanuit de inhoud. Deze staat centraal. Beide benutten we ten volste onze expertises en zorgen we dat content op de juiste plekken belandt en dat mensen daadwerkelijk worden aangezet tot actie.
Het succes is dat we de krachten van beide bedrijven herkennen en erkennen, en daarmee altijd willen dat de opdrachtgever het best wordt geholpen in zijn vraag.
En misschien wel het belangrijkste: het is vooral altijd heel leuk om samen te werken!
Terugkijkend op de samenwerking afgelopen jaren
Niet om op de borst te kloppen maar onze campagnes zijn altijd goed. Júíst doordat we samenwerken vanuit de inhoud.
Hoogtepunten in onze samenwerking vind ik altijd moeilijk kiezen want bij elke opdracht zit altijd iets bijzonders in de samenwerking. Maar als we dan toch wat namen of projecten moeten noemen, komen Waste2Wear, Element Logic en HeinekenPrizes als eerste in mij op.
Tja, en voor de toekomst hoop ik dat de samenwerking nog sterker wordt dan het al is. Ik geloof heilig in de combinatie tussen PR en online marketing. Bij veel organisaties zijn deze werelden gescheiden en dat is echt jammer. Juist door deze combinatie kan een campagne succesvoller zijn en creëer je waardevolle aandacht voor je verhaal.
“Hoe ik in het leven sta? Leef alsof het de laatste dag van je leven kan zijn. Heb nooit spijt, kijk altijd vooruit. Ben lief voor elkaar en behandel de ander zoals jezelf ook behandeld wil worden. En bovenal: ben altijd eerlijk.”
Ontmoet de vrouw achter de professional
Ik kom uit een grote familie en hou van de reuring van mensen bij elkaar. Ik ben getrouwd en heb drie tieners rondlopen in huis: twee meisjes en een jongen.
Hoe ik in het leven sta? Leef alsof het de laatste dag van je leven kan zijn. Heb nooit spijt, kijk altijd vooruit. Ben lief voor elkaar en behandel de ander zoals jezelf ook behandeld wil worden. En bovenal: ben altijd eerlijk. Want zoals mij oma altijd zei: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel. Dat is trouwens ook een goede stelregel voor ons vak: ben altijd eerlijk en oprecht, want mensen vinden het wel uit als er iets niet klopt.
Het aantal hobby’s dat ik heb is haast te veel om op te noemen, maar hier komt ‘ie: Ik ben een danseres. Jawel, sinds mijn vierde ga ik trouw wekelijks naar balletles. Mijn andere twee grote hobby’s zijn paardrijden en vooral tegenwoordig begeleid ik mijn twee dochters op dit gebied. En samen met mijn zoon train ik wekelijks in het zwembad. Hahahaha, en ik hou dus van foute Amerikaanse politieseries!