Digital Movers groeit snel en we zijn blij dat Kevin van Aalst al acht maanden onze Digital Movers familie versterkt. Aangezien hij er al sinds oktober is, is het hoog tijd om hem voor te stellen!
Wat is jouw rol bij Digital Movers?
Bij Digital Movers houd ik me bezig met de SEA en SEO marketing van onze klanten. Hierbij ben ik verantwoordelijk voor een brede portefeuille van klanten in verschillende branches. Voor de SEA-kant werk ik met Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio (voorheen Data Studio) en SemRush. Al die tools worden gebruikt om de beste resultaten voor onze klanten te behalen en hen te voorzien van hoogwaardig advies om hen online beter te laten presteren dan hun concurrenten.
Voor de SEO-kant werk ik met drie componenten om de zichtbaarheid van websites en webshops van onze klanten te verbeteren: linkbuilding, content en autoriteit. Door al deze componenten te verbeteren, zullen we hun concurrenten overtreffen.
Naast het doen van SEA en SEO, help ik het bedrijf op te bouwen, het werkproces te verbeteren, en nieuwe zakelijke producten en diensten te creëren. Samen met mijn gedreven collega’s ontwikkelen we en passen we ons voortdurend aan om stappen te zetten naar een duurzame en eerlijke organisatie.
Wat vind je het leukst aan digitale marketing?
Wat ik het leukst vind aan digitale marketing, is dat het constant evolueert, dus het verplicht een online marketeer om zich aan deze veranderingen te blijven aanpassen. Het is een ‘never ending story’. Als online marketeer duik ik graag diep in trends en ontwikkelingen in de digitale marketing wereld, zodat ik dit bij onze klanten kan toepassen om tot het beste resultaat te komen.
Overeenkomende waarden
De grootste match tussen mij en Digital Movers is dat we enthousiaste professionals zijn die nooit klaar zijn met groeien en altijd willen ontwikkelen en aanpassen om de beste versie van jezelf te creëren. Bij mijn vorige werkgevers moest ik altijd inside the box denken, maar dat is niet mijn stijl. Ik denk graag out of the box, om kansen te creëren die andere mensen niet zien. Bij Digital Movers ben ik gedwongen buiten de gebaande paden te denken om unieker te zijn dan andere professionals. Digital Movers geeft ook om de wereld en maakt er een betere plek van. Als individu kan ik niet veel impact maken om de wereld een betere plek te maken, maar met het bereik van een bedrijf kan ik meer verschil maken. En dat is wat ik leuk vind aan Digital Movers. We zijn realistisch in wat we kunnen doen, dus we doen wat we kunnen doen om van de wereld een betere plek te maken. De laatste grote overeenkomst in waarde, is de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen om de beste persoon van jezelf te maken. Zelfontwikkeling is voor mij een grote waarde, en bij Digital Movers krijg ik de ruimte en middelen om te groeien.
Terugkijkend op de eerste acht maanden
In de afgelopen acht maanden heb ik meer geleerd over digitale marketing dan tijdens mijn twee jaar in eerdere digitale marketing banen. Digital Movers heeft veel kennis over digitale marketing. In deze acht maanden heb ik veel verschillende dingen geleerd en veel dingen buiten mijn comfortzone gedaan, zoals het opzetten van een online marketingcursus die we nu in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten verkopen. Ook op persoonlijk vlak heb ik veel geleerd. In de eerste maand dat ik aan het werk was, heb ik de basistraining van Wim Hof gedaan. Ik leerde over verschillende ademhalingsoefeningen en ik ben twee minuten in een ijsbad gegaan. Maar het belangrijkste is dat Mathias mij vertrouwt in mijn werk en mij de ruimte en tools geeft om te groeien. Hij daagt me steeds uit, om altijd tot het beste resultaat te komen, maar hij geeft me ook de ruimte om te vallen en daarvan te leren.
Werken bij Digital Movers voelt als een hobbyproject met een groep vrienden, die allemaal gedreven zijn om het beste resultaat te behalen. Ik ben ervan overtuigd dat we in de toekomst een grote impact kunnen maken.
Ontmoet de man achter de professional
Als je mij – naast het werken bij Digital Movers – wilt vinden, moet je waarschijnlijk naar de sportschool. Zo’n vier tot zes keer per week ben ik te vinden in de sportschool. Ik streef er altijd naar om de beste resultaten voor mijn lichaam te behalen. In het verleden heb ik meegedaan aan een bodybuildingwedstrijd, dus ik weet wat ik moet doen om het beste resultaat te behalen. De gedrevenheid is ook direct zichtbaar in mijn werk. Naast naar de sportschool gaan, is reizen een grote hobby van mij. Sinds mijn tiende reis ik de wereld rond, met als hoogtepunt 2019. Ik ben vijf maanden gaan backpacken door Azië. Ik ging naar Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisië, Bali, Lombok en de Nussa Tenggara-eilanden. Deze reis maakte een betere versie van mezelf, omdat ik meer rust in mezelf vond. Met deze 2.0 versie van mezelf, ben ik nu gefocust om in de toekomst grote stappen te maken op zowel professioneel als persoonlijk vlak.
Naast mezelf een beter mens maken, doe ik ook graag activiteiten en bezoek ik festivals met mijn vrienden. Ik heb een grote groep vrienden, dus meestal huren we een bus en bezoeken we een aantal hardstyle-, hardcore- of technofestivals. Ik denk dat ik een goede balans heb tussen mijn persoonlijke tijd en mijn tijd met vrienden.