Skip to main content

Digital Movers groeit snel en dat zou niet mogelijk zijn zonder één van onze partners met wie we regelmatig samenwerken: JKC Media B.V. We zijn trots op en dankbaar voor deze samenwerking, dus hoog tijd om jullie kennis te laten maken met het gezicht achter het bedrijf en de drijvende kracht van JKC Media B.V.: Justin van Dongen.

Vertel ons wie je bent!

Ik ben Justin van Dongen, oprichter bij JKC Media B.V. Ik houd mij met name bezig met project management, klantcontact en web development.

Ik ben ooit als 13-jarige gestart als freelancer en ingeschreven bij de KvK (met een ‘uit de hand gelopen hobby’) in grafische vormgeving en 3D-animatie. Al vrij snel kwam ik erachter dat mijn draai meer ligt bij webdevelopment en ben toen op mijn 14e gestart met JKC Media (22 maart 2017). Nu bijna 5 jaar later (ons 5-jarig jubileum is in maart) zijn we met 11 man vanuit het creative Strijp-S in Eindhoven (Brainport regio) aan het werk met diverse projecten van grote klanten als Amsterdam UMC en High Tech Campus Eindhoven als voor kleine- en middelgrote ondernemingen door Nederland en België.

JKC Media is gespecialiseerd in het ontwikkelen van effectieve en vindbare websites en webshops.

Over JKC Media B.V.

JKC Media B.V. is een bedrijf in web development. We zijn gevestigd in Eindhoven Strijp-S, dé ‘place-to-be’ in de creative/marketing sector van Zuid-Nederland. Ook bekend van de Dutch Design Week (DDW) en valt in de Brainport regio. De belangrijkste diensten die wij aanbieden zijn WordPress website en webshop ontwikkeling, huisstijl ontwerpen en content creatie.

We zijn een jong en innovatief bedrijf, bestaande uit een team van jonge mensen tussen 16 en 22 met diverse functies zoals webdevelopers, grafisch vormgevers en content creators. We zijn allemaal nuchtere Brabanders die houden van een portie humor maar die ook leveren wat ze zeggen. Kwaliteit leveren staat bij ons voorop. Verder hebben we een no-nonsense mentaliteit, handelen we proactief, werken we resultaat gericht en hechten we veel waarde aan persoonlijk contact.

We werken voor diverse grote klanten als Amsterdam UMC, High Tech Campus Eindhoven, Sirius Medical en RunX maar het overgrote deel van onze klanten bestaan uit kleine bedrijven. Dit is voor ons juist interessant omdat we voor deze doelgroep de meeste impact kunnen maken met die conversiegerichte, goed vindbare en professionele website (die dus niet alleen ‘mooi’ is).

“We zijn een jong en innovatief bedrijf, bestaande uit een team van jonge mensen tussen 16 en 22 met diverse functies zoals webdevelopers, grafisch vormgevers en content creators.”

Waarde toevoegen aan elkaars werk

Wij werken samen met Digital Movers aan diverse (WordPress) webdevelopment projecten, dit gaat vaak samen met marketing-/SEO-campagne. Sommige klanten die bij Digital Movers komen hebben een minder goede website waardoor de inspanningen in een marketing-campagne niet opleveren wat beoogd is. Daar zit ook de meerwaarde in van de samenwerking tussen Digital Movers en JKC Media. Zonder een goede marketingcampagne levert of zonder goede website levert het uiteindelijk niet op wat het zou moeten doen.

“Wat ooit begon als een kennismaking op een koude vrijdagmorgen in oktober 2020 is nu een van onze favoriete partners om mee samen te werken.

Terugkijkend op de samenwerking afgelopen jaren

Wij kennen Digital Movers als een bedrijf waar wij een zeer prettige samenwerking mee hebben. Wat ooit begon als een kennismaking op een koude vrijdagmorgen in oktober 2020 is nu een van onze favoriete partners om mee samen te werken. Wij zijn dankbaar voor de projecten die wij samen kunnen oppakken die met veel plezier worden uitgevoerd.

Één van de hoogtepunten en bijzondere projecten die wij samen (en voor) Digital Movers hebben mogen doen, is het bouwen en ontwerpen van de nieuwe website van Digital Movers zelf.

Ik zie de toekomst van onze samenwerking optimistisch. Wij denken dat we lang meerwaarde kunnen blijven bieden aan zowel Digital Movers zelf als haar klanten.

“Vanaf mijn 8e maakte ik stop-motion filmpjes van LEGO speelgoed met mijn ‘Nintendo DSi’.

Ontmoet de man achter de professional

In mijn vrije tijd speel ik graag piano en ben ik regelmatig te vinden in de sportschool. Daarnaast houd ik van reizen (wat nu helaas wat lastiger is met COVID-restricties).

Daarnaast volg ik nog een deeltijdstudie aan de Avans Hogeschool: Business IT & Management (Bsc). Vanaf mijn 8e maakte ik stop-motion filmpjes van LEGO speelgoed met mijn ‘Nintendo DSi’. Deze monteerde ik vervolgens in elkaar met Windows Live Movie Maker op mijn laptop en zette ik online op YouTube. In totaal heb ik met mijn LEGO-filmpjes tot 1.000.000 weergeven gehaald (deze filmpjes staan inmiddels op privé).

Inmiddels ben ik op bijna alle mediaplatformen geweest met mijn bedrijf: NOS.nl, Omroep Brabant, AD, NU.nl, Brabants Dagblad, NPO Radio 1 etc. etc.

Mathias Aaftink

Auteur Mathias Aaftink

Geïntrigeerd door klantgedrag, performance marketing en klantervaring en de manier waarop organisaties daarop inspelen. Met mijn ervaring voel ik me thuis in de wereld van (digitale) marketing en branding. Ik ga nieuwe uitdagingen met veel plezier aan en voel meteen een groot verantwoordelijkheidsgevoel om er een succes van te maken. Projecten waarbij ik mijn ondernemende vaardigheden en mindset kan inzetten geven mij veel energie en dit is waar ik voor u van toegevoegde waarde kan zijn.

Meer berichten van Mathias Aaftink
Chat openen
1
👋 Samen online groeien en mooie resultaten behalen? 📈 Stuur ons een WhatsApp berichtje en ontvang meer informatie!