Skip to main content

Digital Movers groeit snel en we zijn blij dat Anna Niemi sinds drie maanden onze Digital Movers familie versterkt. Aangezien ze er al sinds april is, is het hoog tijd om haar voor te stellen!

Wat is jouw rol bij Digital Movers?

SEA specialist.

Van politiek en internationale betrekkingen naar digitale marketing 

Het is eigenlijk grappig, ik heb Politiek & Internationale Betrekkingen gestudeerd, maar ben uiteindelijk aangenomen om als content & SEA specialist bij Compare Group te werken. Na vele jaren ervaring opdoen, heb ik een pauze genomen en een tijdje voor enkele NGO’s gewerkt. Vorig jaar ben ik weer gaan rondkijken en kwam ik in contact met Digital Movers

Wat vind je het leukst aan digitale marketing?

Ik heb de wereld van online marketing erg interessant, uitdagend en voortdurend verandert gevonden. Er zijn veel constante ontwikkelingen, nieuwe functionaliteiten en tools worden geïntroduceerd, en bedrijven leren eindelijk consumentengedrag beter te begrijpen.

“Er was direct een match met de waarden van Digital Movers en mijn eigen waarden.”

Overeenkomende waarden

Er was direct een match met de waarden van Digital Movers en mijn eigen waarden, bijvoorbeeld positieve impact creëren en de klant centraal stellen. We schrijven momenteel ook een duurzaamheidsstrategie en plannen enkele community events, impactreizen en kennissessies. Bij Digital Movers heb ik de mogelijkheid om met interessante klanten te werken en elke week iets nieuws te leren. Daarnaast ontwikkelt ons team zich en organiseren we samen leuke evenementen.

“Ik was blij met de mogelijkheid om Google Analytics 4, Agile werkmethoden en Performance Max-campagnes te bestuderen.

Terugkijkend op de eerste drie maanden

De eerste weken waren erg hectisch, met veel specifieke details over verschillende klanten en interne tools. Nadat ik mijn dagelijkse en wekelijkse planning heb aangepast, voelt het voltooien van taken meer gestructureerd aan. Ik was blij met de mogelijkheid om bijvoorbeeld Google Analytics 4, Agile werkmethoden en Performance Max-campagnes te bestuderen. Ook hebben we lekkere borrels gehad, zijn we gaan suppen en hebben we zelfs champagne gedronken toen de nieuwe website van Digital Movers gelanceerd werd.

“Duurzaamheid, gelijkheid en mensenrechten zijn de belangrijkste thema’s die mij verder leiden.”

Ontmoet de dame achter de professional

Duurzaamheid, gelijkheid en mensenrechten zijn de belangrijkste thema’s die mij verder leiden. Familie en vrienden zijn me heel dierbaar. Utrecht is een geweldige stad om te wonen, er is veel cultuur en interessante evenementen. Ik hou van lezen, schrijven en uitgaan en dansen, en eigenlijk zijn Afrikaanse dans en ballet dansen ook mijn hobby’s. Het organiseren van communities en burgerparticipatie zijn erg belangrijk voor mij, daarom doe ik vrijwilligerswerk bij verschillende NGO’s.

 

 

Mathias Aaftink

Auteur Mathias Aaftink

Geïntrigeerd door klantgedrag, performance marketing en klantervaring en de manier waarop organisaties daarop inspelen. Met mijn ervaring voel ik me thuis in de wereld van (digitale) marketing en branding. Ik ga nieuwe uitdagingen met veel plezier aan en voel meteen een groot verantwoordelijkheidsgevoel om er een succes van te maken. Projecten waarbij ik mijn ondernemende vaardigheden en mindset kan inzetten geven mij veel energie en dit is waar ik voor u van toegevoegde waarde kan zijn.

Meer berichten van Mathias Aaftink
Open chat
1
👋Do you want to grow together online and achieve great results? 📈 Send us a message on WhatsApp and receive more information!