Insights
Heldere inzichten vormen de basis voor een succesvolle digitale campagne.
Klik digital staat bekend om het creëren van succesvolle digitale campagnes met behulp van visuele middelen. Dit begint allemaal met het verzamelen van inzichten. Deze fase helpt ons de richting te bepalen en snelle resultaten te leveren.
Ons proces haalt inzichten uit kwalitatieve gegevens, kwantitatieve gegevens, concurrentieanalyse en trefwoordonderzoek om de consument te identificeren die we proberen te bereiken en nieuwe consumenten die we op dit moment niet bereiken.
Zo begrijpen we beter wat deze consument doet, welke gesprekken hij voert en hoe we hem kunnen helpen met de uitdagingen waarmee hij wordt geconfronteerd. Het is een doelgerichte poging om veel te leren over de bestaande situatie, wie wordt beïnvloed door onze campagne, welke veranderingen de huidige situatie kunnen verbeteren en welke middelen, tactieken en hulpmiddelen we moeten gebruiken om een beweging te creëren.
INTERNE ANALYSE
We verzamelen gegevens en analyseren het gedrag van uw doelgroep op uw website.
SEO ANALYSE
Met een goede SEO analyse zijn we in staat om te analyseren waar we betere pagina rankings kunnen krijgen in zoekmachines zoals Google.
BETAALDE, EIGEN EN VERDIENDE MEDIA-ANALYSE
We analyseren de beste manier om betaalde, eigendoms- en verdiende mediastrategieën in onze campagne te gebruiken
KOPER PERSOONLIJKE ANALYSE
Een analyse van de buyer persona om succesvol te zijn in onze visuele marketingcampagne.
CONCURRENTIEANALYSE
Een concurrentieanalyse helpt ons te begrijpen waar we ons kunnen onderscheiden.
SOCIAAL LUISTEREN
We kunnen analyseren wat uw doelgroep zegt in de sociale ruimte.